Saturday, August 11, 2007

happy birthday NILAM

mlm jumaat aku terima panggilan dari seorang kawan yg dah lama tidak dihubungi dan menghubungi, bila kusebut namanya, katanya kenal lagi. eh..off coz le kenal walaupun sudah bertahun tapi suara yg satu ini pastiku ingat kerna kita kan selalu bercerita masalah kerja dan
hal2 semasa yang berlaku di office. terusterang aku katakan aku sudah tidak ingat rupamu..maafkan aku. maklumlah hari2 berlalu kami cuma bertelpon dan jarang bertemu. bertemu bila dia turun dari johor ke KL, bila ada meeting atau kursus. itupun boleh dikira jari aje.
tapi kini kwnku ini sudah lima anaknya. wow..dah potong aku, masih slim macm dulu, sudah bekerja sendiri dan bertambah kaya agaknya. tak gitu ...sobi.
kalau tak kerana kek ini, entah bile kita akan hubung menghubungi antara satu sama lain ye..

terima kasih. contactlah selalu ye.

No comments: